ه‌پ‌گ: ۴ اشغالگر مجازات شدند، ۵ دوربین نظارتی و ۱ چادر منهدم شد

در عملیات گریلایی انجام شده در منطقه زاپ و متینا از مناطق حفاظتی مدیا، ۴ سرباز اشغالگر ترکیه مجازات، ۵ دوربین نظارتی و ۱ چادر منهدم شدند.

بیانیه‌ی ه‌پ‌گ

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق (ه‌پ‌گ) اطلاعات زیر را در مورد عملیات‌های گریلا و حملات اشغالگری به اشتراک گذاشت:

«منطقه متینا؛

در ساعت ۱۸:۳۰ روز ۲ می، اشغالگرانی که در منطقه مقاومت گولکا در چادر بودند، با سلاح‌های خودکار متوسط مورد هدف و اصابت قرار گرفتند. در این عملیات ۴ اشغالگر مجازات و ۱ چادر منهدم شد.

منطقه شهید دلیل در غرب زاپ؛

در ۲۹ آوریل در ساعت ۱۹:۴۵ یک دوربین نظارتی متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه اِف‌اِم مورد هدف قرار گرفت و با تاکتیک تک‌تیراندازی منهدم شد.

روز ۱ می در ساعت‌های ۱۳:۳۰، ۱۵:۰۰ و ۱۵:۴۰، ۳ دوربین نظارتی متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه مورد هدف قرار گرفتند و با تاکتیک تک‌تیراندازی منهدم شدند.

روز ۱ می ساعت ۱۶:۴۵ یک دوربین نظارتی متعلق به اشغالگران در منطقه مقاومت تپه آمدیه با بکارگیری تاکتیک تک‌تیراندازی مورد اصابت قرار گرفت و منهدم شد. این عملیات توسط نیروهای یژا استار ما انجام شد.

حملات ارتش اشغالگر ترکیه؛

در تاریخ ۱ و ۳ می، منطقه دشت کافیا و دشت نَهِله از توابع گاره ۱۰ بار، مناطق مقاومت شِلازه، بِشیلی و بازه از توابع مَتینا ۴ بار، منطقه تپه بهار از توابع منطقه شهید دلیل در غرب زاپ ۵ بار، منطقه سنینه در خواکورک ۲ بار، منطقه مقاومت شهید ابراهیم در زاپ ۱ بار، در مجموع ۲۲ بار توسط هواپیماهای جنگی بمباران شد.

در روزهای ۱ و ۳ می، مناطق مقاومت گولکا و شِلازه توسط هلیکوپترهای تهاجمی بمباران شد.»